Jul Igen

2010-11-26 @ 18:16:08

Hejsan Snälla kan ni kommentera Please >.<
                                                           *

Jaja  Halloween tävlingen är över och nu är jag inne på en jultävling istället!!!! (:

Det Bästa Jul Skämtet!! är temat ni ska komma på ett julskämt (kan vara ett vanligt skämt utan jul innehåll.) och så skriver ni in skämtet i kommentar rutan.
När några st. har skrivit  ett skämt var så skriver jag vem som är Julens Vinnare :D
Skriv t.e.x så här :

- Är du klar med julgodiset?
- Ja, men det tog nästan knäcken på mig!

- Det är flera meter snö utanför!
- Ah, du driver med mig!

- Vad äter snögubben till frukost?
- Snö-flingor!

Det var några exempel. Men ni får inte ta dom jag har skrivit!
 Lycka till allihopa och ha en 
GOD JUL!

Ps. Ni måste skriva ert namn. Det behöver inte vara ert riktiga namn. Bara nogot t.e.x Soo, Coolingen , sötnos.
Ja något iallafall.

TJAOU!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Postat av: Emma

Det kan vara en gåta också vaa?



Isåfall:

Jag red i på Fredag.

Två dagar senare ridar jag iväg på en fredag.

HUR GÖR JAG?

2011-04-08 @ 17:55:53
URL: http://coolemma.blogg.se/

Postat av: Emma

En till:



Jag ska ge 4 Liter vatten till hästarna.

Men jag hittar inget mått.

Jag har en 5 Liters hink och en 3 Liters hink.

Det finns inga mått-markeringar på dom.

HUR GÖR JAG?

2011-04-08 @ 17:58:34
URL: http://coolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback